View Full Version : Camera de luat vederi pe scara blocului
Alexe Emil
09 12 2006, 03:39 PM
In ultima vreme, cel putin eu si cu locatarii scarii mele ne confruntam cu o problema nasoala. Chiar daca istoria si stiinta spun altfel, omu' de neanderthal nu a disparut, ci chiar o duce foarte bine. La fel zic si plantele pe care noi le punem pe scara blocului. Desi nu sunt mare amator de botanica, mi se pare foarte placut si estetic sa ai cate o planta, iarba, ficus, pomisor, cactus etc. din loc in loc. Problema e ca din cand in cand, le gasim distruse total. Si in majoritatea cazurilor nu a fost vorba de cine stie ce nenorocire de planta, 2 fire de iarba acolo, ci de plante destul de mari si "stufoase", care au necesitat mult timp si multa ingrijire ca sa ajunga asa. Sa nu mai zic ca n-ai curajul sa lasi nimic mai de valoare pe scara, nesupravegheat, ca dispare urgent. Interfon nu avem si nici nu vor oamenii sa puna. De ce, inca e un mister pt. mine. Dar maica-mea mi-a propus ceva. Ce ar fi dacaaaa... am pune o camera video sa inregistram momentele "atacurilor" :mrgreen:.
Ceea ce vroiam sa stiu e daca este LEGAL sa faci asa ceva. Stiu sigur ca un individ dintr-un bloc vecin are o camera pusa pe locul de parcare sa-si supravegheze masina si o are pusa acolo de mult timp ( cam 18 luni ).
Si alta intrebare, daca ar fi sa o montez, ar trebui sa trag cablurile pe o distanta destul de mare, cam dintr-un colt al apartamentului pana in celalalt colt. Una din camerele pe care le stiu are 2 mufe RCA, una audio, cealalta video. Ar merge tras cablu pana la PC pe o distanta asa mare, sau se strica semnalul? :confused:
aramdune
09 12 2006, 03:45 PM
Ceea ce vroiam sa stiu e daca este LEGAL sa faci asa ceva. Stiu sigur ca un individ dintr-un bloc vecin are o camera pusa pe locul de parcare sa-si supravegheze masina si o are pusa acolo de mult timp ( cam 18 luni ).