PDA

View Full Version : Prima masina

jimmyy
16 01 2009, 12:29 AM
Salut,

Cum la masini sunt cam incepator, si vreau sa imi iau una, am nevoie de ceva sfaturi.

Cerinte: 5 usi, cat mai bun raport pret/performanta, in jur de 15.000 dar pot sa merg si mai sus cu toate ca as prefera sa platesc cat mai putin EUR

Am rasfoit un pic oferta si m-am oprit la:

1) Opel Astra
2) Peugeot 207
3) Peuget 308
4) Skoda Octavia
5) Mazda 3
6) Toyota Auris
7) Renault Clio
8) Renault Megane
9) Opel Corsa

Dintre toate imi place cel mai mult Astra, dar deocamdata le-am vazut pe toate doar din afara, o sa ma duc saptamana viitoare sa ma urc in cat mai multe.

Daca tot nu imi iau BMW sau Mercedes, atunci nu prea am preferinte, in sensul, ca vreau sa am o masina fiabila, sa nu ma lase in drum, si fara multe probleme dupa ce o cumpar.

Nu intentionez sa merg prea mult cu ea, poate asa vizite prin Europa si in week-enduri.

Nu am mai condus pana acum, decat Dacia veche a lu tata, asa ca daca as conduce chiar si un Logan sunt sigur ca m-as simti bine.

Ideea e sa imi iau acum o masina cat mai fiabila, si apoi peste 5-7 ani, daca o merge totul bine, imi iau masina visurilor si atunci merg direct si o cumpar :)

1) Opel Astra - Imi place masina, mi se pare spatioasa, cel putin pe dinafara, are un pret bun, are optiuni relativ ieftine

2) Peugeot 207 - Mi-e frica sa nu fie prea mic. Am mers cu un 206 si era ok pentru mine in spate, dar eu nu sunt foarte bine facut, daca iau pe vre-unu cu inceput de burta in masina mi-e sa nu stea cu burta-n gat

3) Peugeot 308 - Arata bine, pare mai maricel decat 207, dar nu stiu mai multe...

4) Skoda Octavia - Din cate stiu e o masina buna, poate chiar mai buna ca Opel Astra, si mai mare, mai incapatoare, din punct de vedere al spatiului util, si a portbagajului. Marca nu ma incanta prea mult, dar sper sa trec peste stereotip

5) Imi place cum arata, dar imi e ca nu e mai mult decat looks-ul la Mazda